Máte dotaz? Máte pro nás podnět či připomínku? Napište nám.
info@vzdelavaniaprace.cz|
Kurz pro recepční, asistentky, sekretářky
Uložit do oblíbených
Recepční je často prvním člověkem, se kterým se ve firmě setkáváme a podle kterého si uděláme obrázek o cel...
|
|
Profesionální recepce
Uložit do oblíbených
Cíle kurzu Získáte informace o tom, jak by měla recepce fungovat, aby byl vytvořen a zachován první dobrý d...
|
|
Profesionální recepce
Uložit do oblíbených
Cíle kurzu Získáte informace o tom, jak by měla recepce fungovat, aby byl vytvořen a zachován první dobrý d...
|
|
Jak vycházet s lidmi, se kterými si nerozumíme
Uložit do oblíbených
Cíle kurzu Odnesete si praktické návody, jak vyřešit situace, kdy hrozí, že se s druhými špatně pochopíte a...
|
|
Jak vycházet s lidmi, se kterými si nerozumíme
Uložit do oblíbených
Cíle kurzu Odnesete si praktické návody, jak vyřešit situace, kdy hrozí, že se s druhými špatně pochopíte a...
|
|
Jak telefonovat s klienty bez obav, efektivněji a úspěšněji
Uložit do oblíbených
Cíle kurzu Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte bát. Zjistíte, jak klienta zaujmout při prvním kontak...
|
|
Jak telefonovat bez obav, efektivněji a úspěšněji
Uložit do oblíbených
Cíle kurzu Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte vůbec bát, můžete se na něj dokonce i těšit. Zjistíte,...
|
|
Asistentka – královna předpokoje
Uložit do oblíbených
Cíle kurzu Každý šéf vyžaduje od své asistentky jiné povinnosti. Workshop vám pomůže zvládnout obvyklé i t...
|
|
JAK ODOLAT NÁTLAKU - pro asistentky
Uložit do oblíbených
Určeno pro asistentky, sekretářky, office manažery, recepční, administrativní pracovníky. Cíl: Role asiste...
|
|
JAK ODOLAT NÁTLAKU - pro asistentky
Uložit do oblíbených
Určeno pro asistentky, sekretářky, office manažery, recepční, administrativní pracovníky. Cíl: Role asiste...
|
|
Péče o uživatele objektů; Stravování; Tiskové, kopírovací, poštovní a archivační služby; Dopravní služby
Uložit do oblíbených
Proč se přihlásit Zamysleli jste se někdy nad tím, co Vás více rozčílí? Je to špatně posekaný trávník, neb...
|
|
TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI - základní pravidla a dovednosti komunikace a prodeje po telefonu
Uložit do oblíbených
Trénink vede Lenka Jedličková, lektorka a koučka s praxí supervizorky a majitelky call centra, zákaznického...
|
|
EFEKTIVNÍ TELEFONICKÁ A PÍSEMNÁ KOMUNIKACE
Uložit do oblíbených
URČENO Kurz je určen všem, kdo komunikují s klienty po telefonu a pro všechny, kteří ve své práci potřebují...
|
|
INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE 18-20-M/01
Uložit do oblíbených
Od 1. ročníku je zařazen do výuky druhý cizí jazyk. V současné době se na naší škole vyučují následující c...
|
|
Dovednosti pro každého: angličtina počítač řidičské oprávnění |